SELAMAT TAHUN BARU 2015

Wednesday, August 17, 2011

SHE IS GEE


 Cayalah Gee… Si budak comel ni. Apa yang dia tak tau. Blog tutorial, Agama(Islam) dan macam-macam lagi. Semua dia buat. Boleh dikatakan tiap-tiap hari jugalah aku masuk Blog dia.
  Gee juga merupakan seorang rakan yang setia. Dari mula dia masuk komen entri aku. Sampai lah ke hari ini. Dia masih lagi tak jemu-jemu nak kunjung ke Blog yang tak seberapa ini. Malah dah berapa kali dia buat entri tentang Blog aku ni.. Terhahu aku di buatnya…Rasa macam nak peluk erat-erat…. Ehh…ehh tak boleh…tak boleh.. Jangan marah Gee… Gurau saja.
  Korang rugi taw kalau tak masuk tengok Blog dia. Banyak benda boleh belajar. Siapa nak bagi Blog canggih… tanya dia
  Jom terjah dan Follow :Cik Gee
Cik Gee juga support kawan-kawan.

Dah Terjah
  1. CIK AZIZAH
  2. LINDAHERY

6 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah,comel blog itu..

Hana Soffelia said...

Dah pi terjah. Dia memang comel. ^_^

Cik Muda Sae said...

follow dah..! comel tul la...

WuMing said...

Hah... Gee... nampak tak... Semua orang setuju ngan WuMing...

LINDAHERY said...

yups...gee memang comell.... (tiru ayat dia)

Cik Gee said...

baru ade kesempatan nk berbalas komen.. gee tension sbnr ye ni.. tapi masuk blog wuming terus gee jadi ceria.. wahh gittewwww.. masyehh wat entri pasa gee.. nak peluk? haiiippp!!! hahaha! masyeh masyeh... comel? mane ade.. semangat dlm diri yg buat kita jadi comel. bila tension macam ni, dah xde comel2 da... huhuhuhu...