SELAMAT TAHUN BARU 2015

Thursday, January 12, 2012

SAMAN EKOR





Dua orang pemuda sedang berbual tentang SAMAN EKOR.

NICK: Dhirn… Apa kes… nampak serabut saja..?!!

DHIRN: Aku baru terima surat saman ekor… Speed Trap..

NICK: Pandai betul dia orang buat duit kan?... Tapi nasib baik aku tak pernah kena.

DHIRN: Biar betul Nick?

NICK: Betul..

DHIRN: Aku kerja sebagai pemandu lori… Memang tak boleh elak…

DHIRN: Ada kawasan yang lengang, jalan pun lurus.. Tapi had laju Cuma 80 Kmj saja..

NICK: Hah… letak tinggi-tinggi susah laa nak keluar saman…Tapi aku pandu lebih pun tak pernah kena..

DHIRN: Biar betul…memang tak pernah kena ker?

NICK: Betul… aku belasah saja..malah traffic light merah pun aku belah…

DHIRN: Engko skali skala memandu boleh laa.. Aku pemandu lori..

NICK: Apa pula skali skala… aku juga pemandu..

DHIRN: Engko pemandu apa?  Bas?

NICK: Tak lah… Aku pemandu Van Ambulance…

DHIRN: Huh!!! Engko nak naik van ambulance tu di bahagian pesakit tak….(tanya dengan muka geram)

NICK: RelaX arr bro… gurau saja…






.

24 comments:

CintaZulaikha said...

hahhahhha, jahat tol member dy tuh...

Eye_nee said...

hihi...lesen besar tuuu...drebar Ambulan...

intan_blur said...

hahahahahaha...kelakar la..
slam jumaat ye..
intan follow sini ;)

LINDAHERY said...

:) hehe

najwa aminah abas said...

haha, aku pun nak jadi drebar ambulance la.

Pok Amai-Amai said...

Aiseh, bt kelakar seram lak kwn die tuh!

Wu Ming celebrate CNY tak? Takkan?

aReLaN said...

hahahah...adoiyai.memang sje je menguji kesabaran member.

| SUE | said...

hahahahaa lesen besar

JunAina said...

Nasib baik tak kena lepuk...hahahaa...

dwaty said...

kahkahkah

WuMing said...

Tak

WuMing said...

Tq...

sudipVSsenduk said...

saya amat terhibur...

cik mun said...

hahahaha...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

hahahaha lawak
sapa berani nak stop ambulance ngeeee

Cik Gee said...

kijam sungguh member dye tu.. keh keh.

mama aini said...

ha2x.. nice entry !!!thanks wuming,buat mama tersenyum masa mama tgh stress !!..

~~zAnAfAhMi~~ said...

Hehe..mcm mintak penampor je....

miss niedNied said...

hahah... gurau yg bole makan hati jgk nihh kalau kene..hehheehheehehe

Lady Emilya said...

haha sabor je la ... ^^

Anak Wak Mail said...

haha,,geram je member..;)

nur farahin binti sulaiman said...

hehe.. lawak betol!!

p/s~ farah dah follow balik.. thank follow farah..>_<

Cik Anita said...

belum baca abes lagi, dah aga dah dia bawak ambulance! heee

fiq. said...

untungle keje ngn hospital/klinik, leh bawak ambulance laju2, haha