SELAMAT TAHUN BARU 2015

Wednesday, January 11, 2012

JUMPA DUIT


Image:Google

  Kelihatan Mak Limah sedang termenung.. Sally pun bertanya..

SALLY: Mak Limah… apa masalah… termenung saja nampak?

MAK LIMAH: Hmmm… terjumpa wang di dalam LRT tadi..RM100

SALLY: Eh..eh… jumpa duit pun tension?

MAK LIMAH: Mau tak tension.. bukan aku nampak seorang.. Ada penumpang lain seorang tu pun nampak juga.

MAK LIMAH: Jadi kena bahagi seorang RM50..

SALLY: Tak pa laa… kongsi laa… untung juga RM50..

MAK LIMAH: Untung apa nyer… balik tadi baru sedar… duit aku yang jatuh RM100…

SALLY:………………….

22 comments:

Huda said...

HEHEHE...:)

YAYA AZURA said...

hhaaha...mak limah rugi..

CintaZulaikha said...

hakhakhakhak...

cik mun said...

hahahahaha..sian mak limah..

sudipVSsenduk said...

salam ziarah & terus follow.
Nice blog!

LINDAHERY said...

muahahhaaa....

★ aIsyaH ★ said...

haha..kesian mak limah..tak pasal2 hilg 50 ringgit..:)

ieja amieja said...

sy pernah terjumpa duit rm10..sbb bukan duit sy makanyer saja jer beli kue ptg2 share mkn ngan kwn2 kat opis..

Eye_nee said...

kihkihkih...lemah Mak Limah...

JunAina said...

Dah bukan rezeki...apo nak kato...

Pok Amai-Amai said...

Oleh itu, kenalah jujur. Klu bkn kite punye, pulangkah pd yang ada hak!

=)

idasm said...

hahhaha... kesian pulak kat mak limah...

Leysa JL said...

hahahaha..duet sndr yg jatuh..lucu2

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kahkahkahkah
cian mak limah!
haiyooo

wan nurul hezrina said...

tulah pasal..siap bahi 2 tak tahan..haha rupernyer wit dier

Cho Zila said...

mak limah... ooo mak limah... sabojerler...

mama aini said...

ehem..siannya mak limah tu !!..hu2x..

Cik Gee said...

haha... sadis punye citer.. (:

nasha sanza said...

hihi..ada2 je..

anamizu kaito said...

hahahaha hape daaaa mak limah =P






luv,
cik ana

Picoz Shupalula. said...

hahak. tk psal2 kene share

ika said...

hahaha...:D