SELAMAT TAHUN BARU 2015

Tuesday, January 10, 2012

KERETA YANG DIBUAT DARI BENANG SEPANJANG 12KM

Image:Google


24 comments:

Huda said...

Ferrari tuhh..:)

CintaZulaikha said...

gilo punyer smart...terbaekk lah

ieja amieja said...

belh bergerak mcm kete bese ke ??

LINDAHERY said...

sangat kreatif !

umie naziera said...

dasyat2..kreatip gilerr

aReLaN said...

mak aih...rajin gler nak membuat keta tu ngan benang.but mmg brilliant.hahah

Eye_nee said...

hebatttt....

misya said...

kreatifnya org tu

AyiLarimA said...

Berapa ye harga Ferrari ni?
Nak beli la, nak simpan buat perhiasan.
HAHA.

*Ferrari benang pun jadila dari xde langsung. :D

ZaNNa said...

dem,nak satu!!

Pok Amai-Amai said...

PEh! Hebat!

Wu Ming, terima kasih sbb komen entri sy berkaitan agama. Sy suka komen Wu Ming. Sy nak mtk maaf kalau entri sy tu mengguris hati Wu Ming. Saya tak berniat pun.....

WuMing said...

Fara... tak perlu bimbang... WuMing cukup matang..

Tak mudah melenting..

Semua orang ada hak untuk luahkan apa saja perasaan mereka.

Baik dan buruknya bukan pembaca atau orang yang mendengar luahan itu..

Tetapi adalah orang yang melauhkan perasaan itu sendiri..

WuMing dah dengar/baca banyak luahan orang.

Tapi WuMing tak akan rasa apa-apa pun.. Itu hak mereka...

Yang mana WuMing kenal(seperti Fara).. WuMing komen laaa..

Mana tak da kaitan... diam saja..

nur said...

wah.. bestnye.. tak dapat yg ori pun takpe..

KuNanGKuNanG said...

kreatifnye...mesti amik masa yg lama gak tuk wat ni..cantik..:)

Aidah said...

Anak akak pasti kagum tengok ni. Tapi kalau buat baju lagi bagus kan.

NUR AYNIE said...

perghhhh....benang tuuu...rajin nyeee

mama aini said...

ehem sgt cantik..kreatifnya !!..

Azhariah Zuber said...

nice

♥ aeryn ♥ said...

hye aeryn follow disni.. wow aneh nya kereta tu.. that one kreta for display only or what?

ieyza afieyna said...

cntiknyew... sgt kretif...

★ aIsyaH ★ said...

cantik! kreatif la 0rg y buat ny..:)

wan nurul hezrina said...

baper banyaklah benang digunakan ek..dahlah harga benang makin mahal..oklah ek namapun keta berjenama guna benang berkualitilah

Cik Gee said...

aik? boleh bawak ke ni? kang terkoyak pulak tengah jalan nanti.. hihi.. (:

Picoz Shupalula. said...

boleh jalan ke tak ni?