SELAMAT TAHUN BARU 2015

Thursday, September 29, 2011

MAAF...AMPUN


Image:Google


Maaf ya kawan-kawan… Tak dapat terjah Blog korang.  Lepas ni mungkin dah tak boleh aktif macam dulu..
  Sekadar Post entri tu boleh laaa… Nak blogwalking lama-lama dah tak ada masa dah… Mungkin laa.. Tapi ada juga laa sehari atau dua hari dalam seminggu…
  Sorry laaa…

17 comments:

jokergurl said...

hai,jom join contest.........http://jokegurl.com/2011/09/hadiah-contest-like-realiti-kehidupan/

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

but why???
sedey uwaaaaaa

sara zainol said...

xpa.. jgn sedih sedih ye.. sara xmarah pon :)

CikHoneyBee said...

knape? nk pg mne?

ieyza afieyna said...

kenpa ??
sedih wuming xde...

ciK LyndaWawa said...

alaaaa....nak g mana??

Akue Achik said...

bz kerja ka wuming? huhu

MaMa AiNi said...

wah bznya WuMing..takpe mama faham..nanti mama yg terjah entry awak..ha2x..sibuk tolong wife kait topi & kasut baby ke?..

Hana Soffelia said...

Huh~ suspen ni. Kenapa? kenapa? Kenapa WuMing? What happen? WuMing nak g mana? Sedihnya. T_T

Terbang Bersamaku said...

jgn sedih ye...apa2 pun terusakn bloging ye...takpe sy faham..

Nafisah Ruslan said...

takpe.. yang penting anda update.. boleh kami tahu perkembangan anda.. :)

MulutPayau said...

Ehhhh..kenapa ni WuMing????jngn sedih2 tau..!!!!!

misya said...

utama kan yg penting,jgn undur diri terus tau

dhiera said...

dahulukan mana yang lagi penting~

MamaEma said...

kenapa?

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

:)

Afikah Aziz said...

eh,nape ni wuming,nak pergi mana,bizi keje erk