SELAMAT TAHUN BARU 2015

Wednesday, September 28, 2011

AZAM


  Entri ini aku tuju khas buat member aku(di alam maya). Azam. Baru – baru ini aku terbaca tajuk “PENAT DAN LETIH”.
  Aku betul-betul faham perasaan Azam. Walaupun aku tak pernah alami situasi sebegitu. Biasa laa Suami Mithali laa katakan. Mesti laa faham perasaan orang lain sebagai suami juga.
  Marilah sama-sama kita beri semangat pada Azam.

Selain itu jika korang nak tambah traffic dalam Blog korang. Korang boleh baca tajuk “MACAM MANA NAK DAPATKAN BUFFERED EARNINGS”. Juga dalam Blog Azam.

Azam… Good Luck...

22 comments:

dhiera said...

cekal lah wahai hati~

misya said...

berat mata memandang berat lg bahu memikul,dh baca dh entry dia,

azam said...

:) tq bg semangat....

itulah dugaan hidup kan?? ada masa senang dan ada masa susah

Akue Achik said...

the best quotation ever to whom who are facing a dark situation..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

mberi smgt..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

curlasttt words somi mithali ituew
auwwwww

ieyza afieyna said...

nak terjah brother azam la.. ;)

Mommy Fara said...

Ala...nape nie? Nak kena baca nie!

So Shy Lady said...

nak bc jugak jap lg!

NM02 said...

ok, ai terjah blog dia skang

Kakzakie said...

Walau gelap macam mana tapi kalau ada mata dan hati insya-allah dlm meraba akan tiba juga destinasi. Tapi kena cekal dan kuat...

MaMa AiNi said...

WuMing ari ni mama bzzz sikit..he2x..nanti mama terjah blog azam tu..semua org akan berasa penat & letih juga..he2x..termasuk mama..

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

:)

Run Away said...

hidup banyak kerenah nyer...Semuga tabah menempuhi segalanya...;d

nabilah_2908 said...

yupp...setuju...

Allah takkan berikan ujian jika kita tak mampu melaluinya... :)

EyqaLuvender said...

wuuuu...iqa pon thg pnt dan letih la wuming...tataw nk ckp ape da..ok,bye.
:(

budakijaupendek said...

ok, mahu terjah blog azam. hehe

MaMa AiNi said...

WuMing mama dah keentry ayahsu (azam)..ya kesian wife dia..

Eye_nee said...

Berbagai-bagai penyakit kan Bro...namun penuyakit yg tidak diketahui punca ni paling sukar tuk mencari penawarnya..perlukan ketabahan...kesabaran dan kekuatan menangani nya..Semoga AZAM tidak kan berputus asa...

sara zainol said...

ujian allah selalu ada.. kepada sahabat mu, agar beliau tabah ye.. :)

Fatin Farhana Binti Ramli said...

kesian azam .. just boleh doakan semoga kesihatan isteri die semakin pulih ..

Afikah Aziz said...

insyaAllah akan diterjah nnt blog en azam :)