SELAMAT TAHUN BARU 2015

Tuesday, September 27, 2011

KEBENARAN BUKAN SEPERTI YANG SELALU KITA LIHAT

Image:Google

39 comments:

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Pndai dorang bt bnda2 mcm ne..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah..dari sudut pndgn yg berbeza..

azam said...

betul.....kena lihat dari tersirat dan tersurat agaknya??

MATA HATI

Akue Achik said...

kalo kwn aku tak explain apa bnda nih, aku serius tak fhm..huhu

Kakzakie said...

Kreatif juga cara nak memberi penerangan tuk pengguna pilih yg mana dibenarkan yg mana tidak...

lia said...

owhhhh ok.....

2x tgk baru paham ;p

Hana Soffelia said...

Ha'ah.. kelassss..

Zie said...

waaa...bila tengok depan, baru nampak dia asing2 rupanya

yatt said...

pandai diorang buat kan? tp memang betul pun... kebenaran memang tak sama mcm apa yg kita lihat.... :)

Maya Mayana said...

emmm ada mesj tersendiri

makk oiih tk mampu nk hadiah kamera nyah...hadiah nya kecik je...cecuba baca n teka dulu :)

Jue said...

ni sgt stail beb! kalau dr pdgn blakang camne la jdnye eh..tp seyes kreatif!

Mommy Fara said...

Peh! Hasil karya yang cool lagi kreatif! Tak semua org mampu!

EyqaLuvender said...

ye,mcm nilah jgk hdup kte..kna tgk dr sudut yg laen plak...
kdg2 aoe yg kte nmpk ta smstynye gmbrn sbnr :)
nice la wuming!

Lina said...

ohhh sgt kreatif :)

MulutPayau said...

mmng kreatif....kena lihat dari sudut yg berbeza...Errrrr..kalau boleh naik basikal tu..tentu lagi best..hihihihi

merahitujambu said...

sangat kretif laa..nampak dr depan basikal..rupanya tidak cantum

MaMa AiNi said...

he2x...kreatif sungguh...

KuNanGKuNanG said...

jangan pandang ngam mata kasar saje...

cik mun said...

menariknye..kreatif btol..

JunAina said...

kreatif tapi apa fungsinya?

misya said...

kreatif

nabilah_2908 said...

tipah tertipu...hehehhe...

kreatif la... :)

MamaEma said...

pandanga dr pelbagai sudut adalah berbeza

Anak Wak Mail said...

kretif giler,,mula2 tengok beskal biasa je..:)

Ijah EmoTemo said...

wow! sgt kreatif!

ieyza afieyna said...

wah... dari depan nampak mcm basikal hiasan je kan.. tapi dari tepi rupe2 nye bukan basikal..

ciK LyndaWawa said...

wah..kreatif!!!!!=]

Dinas Aldi said...

Sungguh kreatif. Manusia sering melihat sesuatu perkara tu dari satu sudut saja padahal ia boleh dilihat dari pelbagai perspektif.

Puan Kutu said...

betul..tertipu juga..:)

Lia Lomi said...

wah... kreatifnyaa..

budakijaupendek said...

tertipu sebenar.
hehe

Terbang Bersamaku said...

kreatif..tadi ingatkn betul2 basikal..

aniki said...

abstrak giler..aku minat tul ngan benda2 camni..cayala bro

Cik Azizah said...

pandangan mata tu selalu menipu..rupa2nya dr sudut yg berbeza..hehe

sUe UnniE;) said...

YUP. sbelum simpul, huraikan dulu ;)

dhiera said...

damnn...ingat kn basikal betul!

Run Away said...

krativ ar...basikal tu awk punya ke...saja tanya...hik...;d

Hanie_Dew said...

tipah tertipu lagi....

Afikah Aziz said...

oh tertipu rupe nye hehe