SELAMAT TAHUN BARU 2015

Wednesday, August 3, 2011

PECAH TEMBELANG

Image:Google

  Ketika sedang menonton TV sepasang suami-isteri pun berbual-bual..
Suami: Sayang… kalau abang mati, sayang akan kahwin lagi tak?
Isteri: Rasa-rasa saya akan kahwin… Faham-faham sajalah, saya tak suka kesunyian…
Suami: Sayang nak bagi suami baru sayang pandu kereta sport baru abang tak?
Isteri: Bagi lah… simpan pun kena bayar Roadtax juga….

  Suami masih lagi tidak puas hati dan terus bertanya…

Suami: Nak bagi dia pakai suit baju yang baru abang buat itu tak?
Isteri: Tak kot…. Sebab dia lebih tinggi dari abang….
Suami: ??????.......................

23 comments:

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Hahaha..ta bleh blah pnya bini..
libas taw ar hohoho...terang2 curang.

Cik Azizah said...

terang2 lagi bini dia tu curang! hahhaa

Ct Arina said...

omaigod. haha^^

Cik Gee said...

haha.. isteri dye dah ade calon ngupe ye.. ^^

Afikah Aziz said...

haihhh curang plak bini die huhu..suami lom mati lg tu tp dh ade yg lain wuwuwu >_<

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hekhek..

hampeh punye bini tu..

P/s: lagu tu baru tak bru juge..dgr dr radio aje..

||alis|| said...

haha! cought red handed.

amek sekali.

misya said...

sengal ar

yatt said...

haha...ni kantoi bodoh namanya

Kakzakie said...

Padan muka pecah tembelang - dah terang dan nyata. Tak guna punya isteri....

nini said...

hahahahhaa.....ups.....kantoi suda....

Shima Md. Zahar said...

hahahaha.. kantoiiiii.. cian laki dia....

merahitujambu said...

ada skandle laa tu..ahahaha...ceh...

Mommy Fara said...

Heheheheh...

Ptt konfiden je jwb!

ZaNa aDieyZa said...

hahahhaha.. kantoi sudah!

wahida said...

isteri yg curang...huhu...nauzubillah..

hai dear, tengs following mine, follow u back..

nice blog!!

kaizen said...

troll!!! hahahaa

zOeY zAu YaH said...

apa punya bini hehe..kantoi.

Alin said...

hehe dah get ready pasang yg baru. hoho^^

Bidadari Syurga said...

arghhhh... dah ada spare tu... haish....

ghost writer said...

selingkuh itu kejam.terkantoi lagi kejam.haha

azam said...

tak baik ........

Hana Soffelia said...

Hahaha kantoi... berdosa isteri curang pada suami.