SELAMAT TAHUN BARU 2015

Tuesday, August 23, 2011

KELUARGA BAHAGIA

Image:Google
Entri Sebelum ini: MOMMY FARA

24 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

bila slg menyayngi,apa pun sggup diharungi..

ksh syg keluarga ttp ada!

sHeeMa DeaN said...

ayorkkk... kalau gini tidur dediam ok ler.. tapi kalau dah sorang-sorang tido lasak.. sila bayang kan apa yang akan terjadi..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

OMG ramainye anak dia ngeee

Afikah Aziz said...

errr xruntuh ke katil tu hehe

misya said...

memang bahagia

sara zainol said...

hahaha. bahagianya.. sekatil one big family.. :)

misscha said...

penuh...haha

MamaEma said...

konpem tidur diam2 saja

Mommy Fara said...

Sweetnya. Walau dalam serba kesusahan tapi...

senang sama dipikul, susah sama dijinjing...

walau susah mane hidup, namun bibir masih mampu tersenyum. gembira. asalkan ayah dan ibu ada di sisi. asalkan anak-anak setia menemani.

Niena Pengembara Ilahi said...

wahhh bebetul bahagia nampaknye nie

Kakzakie said...

Kadang-kadang kakak pun macam itu tau WuMing. Tonton tv di bilik kakak baring atas katil penuh dgn 3 anak. Tapi tidur tak adalah...:)

NM02 said...

kalu memasing tak lasak tak pe.. kang ada yang anak sesak dok bawah badan maknyer.. hehehe

asnizaziz said...

kalo boleh dgn ayam tu nak join skali..huhu

Cik Azizah said...

tersangat bahagia ni..cuak kejap. hehe

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

nih mcm saya sefamily jek nih...hehehe

Cik Gee said...

lebih baik mcm ni drpd serah anak kat org lain.. huh! *emo jap.

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

p/s: hahah,tgkatkan usaha untk menjadi yg pertama ea...ngeh3..

cart kartika said...

tq follow.. done follow u back..^^
tapi kan,nape ayam tu xjoin tido skali..

Hana Soffelia said...

Wah.. yg tersuratnya, susah senang di hadapi bersama-sama. ^_^

Hana Soffelia said...

Owh, one more, WuMing, jawab ye tag. ^_^

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Ne bkn keluarga bhgia lagi wuming p kampong bahgia hohohoh..

Niena Pengembara Ilahi said...

:D

sakurasue said...

haha anjing pon sekali! tak patot..haha

nini said...

wow.....cun la...=D