SELAMAT TAHUN BARU 2015

Wednesday, August 24, 2011

KAPAL



KAPAL AKAN SELAMAT HANYA KETIKA DI PELABUHAN
TETAPI…
ADAKAH KITA PUNYAI KAPAL HANYA UNTUK BERLABUH?


Entri Sebelun ini: AFIKAH AZIZ

18 comments:

Mommy Fara said...

Err...kapal mahal. Tak de. Hehehe...

Sbnrnya tak faham. Tp mcm menarik.

Kapal selamat bila di pelabuhan tetapi adakah kita kapal utk berlabuh?

Mmm..tak ada.

Jujur tak? Jujur itu membebaskan, kan?

=D

Bro ahmad said...

wahh mendalam maksut tersirat tu..kalau berlabuh lama2 bersawang la kapal tu..lebih baik jalan walau ribut melanda

Niena Pengembara Ilahi said...

kereta akan selamat kalo xnaik :D

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

erk..xmmpu nak ada kapal..

kapal mainan ad..

sara zainol said...

maksud yg amat mendalam.. insyaallah akan ada jika persiapan yg kita lakukan cukup :D

misya said...

hmmm mendalam entri kali ni

merahitujambu said...

beria baca ayat yang berombak tu.rupanya ada ayat kt bawah tu..ceh..hehehe..

kapal selam ke??=p

Zie said...

tak adaaaa...mcmana nak ade kapal?


*zie delete entri tadi..hehe..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

x paham jugak...
uwaaaaaaaaaaaaaaaa

MamaEma said...

tersurat dan tersirat tersendiri

Kakzakie said...

Usahkan nak berlabuh kalau kapal pun robek sana-sini bagaimana nak belayar.... Kena cari kapal dulu..

Afikah Aziz said...

tersirat..errr xmampu nak ade kapal keh3x :P

sis intan said...

kopi cap kapal api jek boleh.. :)

Cik Azizah said...

ada maksud tersirat ni. tapi jijah tak dapat nak selaminya. hehe

NM02 said...

takde wet nak beli kapal

hehehe

fiq. said...

xde.erk,,jadi,kene bekalkan dengan ilmu lah nak belayar tu,,kalau ade kapal untuk berlabuh je,,itu namanya play save dan rugi,,heheh

Hana Soffelia said...

Owh.. mendalam maksud ni. Tp oleh kerana mls nak berfikir, bg soalan sengal2lah sikit. ahah xde duit nk beli kapal. hahaha

Cik Gee said...

urrmmmm.. adakah itu bermakna kita tak boleh selamanya selesa berada di zon selesa?? ermmm... blur... ahaksss..