SELAMAT TAHUN BARU 2015

Tuesday, July 12, 2011

CINTA DATANG DALAM HIDUP KITA

Image: Google

Kadang-kadang cinta  datang hanya sekali saja dalam hidup kita,
Dan ia pergi tidak kembali lagi,
Malah kita tidak pun berpeluang  untuk mengetahuinya,
Yang mana satu cinta yang terakhir.

5 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

alahai,jiwang kah ini??hehe..

p/s: haah,ader org komen,rase kobar2 tau..hahah.

She's Gee said...

cinta cume sekali je? kalau cmtu, kalau kite tak kawin ngan cinta pertama kite, dikira kite tak cintakan suami kite ke?

WuMing said...

@Nuyui
Jiwang sikit

@Gee
Bukan begitu maksud dia.. Maksud entri itu ialah... teng..teng..teng..
Memang bagi segelintir manusia... Mereka kenal orang yang betul-betul cintai mereka hanya sekali saja... Tapi masa itu mereka tak endahkan cinta itu... Masa mereka nak cari cinta pula... dah tidak ada lagi orang yang betul-betul cintai mereka... Jadi kita kena hargailah... Tapi kena nilai juga dengan akal dan fikiran... ada orang yang nampak mcm sayang kita... tapi lain yang mereka nak... hati-hati... sekarang ini ramai orang suka ambil kesempatan...

She's Gee said...

ooo.. gee dah faham.. ermmm, rase ye dah jumpe someone, tapi gee tinggalkan dye sbb dye suke nak amek kesempatan.. rase ye mmg tu la erti cinta zaman skang. SAYANG + NAFSU = CINTA..

dari cara dye mmg gee taw dye cintakan gee, tapi gee xley terima hbgn xxx sblm nikah. itu cinta ke?

.m y z. said...

hope cinta saya yang sekarang adalah cinta terakhir saya. aminnn ;)