SELAMAT TAHUN BARU 2015

Thursday, June 23, 2011

TOP COMMENTOR

Entri aku yang kedua untuk hari ini...He..he..he.. biasa la banyak masa...



Wah...!!!! Aku dapat award dari MissCha

Sambil pegang kertas dan buat-buat hiba  dan nak menangis... Sambil cakap bahasa English.. walaupun lintang pukang...

"Ooww,... you know.... Well....I don't know what to say"..(Dah tau tak tahu nak cakap.. turun laaa.. terhegeh-hegeh buat apa lagi  kat pentass)..

Thanks for Bla..bla..bla...(Music bunyi)..

Not forget thank for Bla..bla...(Music Lagi Bunyi)

You know... (akhirnya turun selepas kena baling dengan kasut...)

**** Yang ini serious-  MissCha..... Apa-apa pun WuMing betul menghargai MissCha.. Terima kasih.. Kepada kawan-kawan yang lain... Jom kita support MissCha

8 comments:

Cik Azizah said...

wah wah..dapat award gitu..hehe

Nenek Fasola said...

wahhh...WuMing dapat award.terbaik lah ;D tahniah~~ tahniah~~

♥e'in♥ said...

tahniah.. :)

She's Gee said...

terharu giler gee bace ucapan wuming... kejap bermakne kejap takde. nih dah terlebih terharu ni... huehehe...

suha said...

hehehe thniah (^_^)

cik suha dh lama mengawardkan wuming ngan katak setia

.m y z. said...

hahah nakal! urm ziema tak penah dapat award sepanjang blogging ni. sobsobbb T__T

Mawar Berduri said...

congrateeeeezzzzzz

WuMing said...

@Cik Azizah
Yaa laaa...best wooo....

@Nenek Fasola
Tq...terbaeekkkk....

@E.in
Tq

@She's Gee
Kih..kih..kih..

@Suha
Tahu...memang bangga sangat...

@.m y z.
Sabar laa.. nanti dapat laa tuu..

@Mawar Berduri
Tq