SELAMAT TAHUN BARU 2015

Tuesday, May 22, 2012

CUCI CERMIN DENGAN BERSUH DAN JIMAT


Image:Google
Cermin… semua orang perlu guna cermin tiap-tiap hari… Cermin kereta, cermin muka dan cerminlah diri sendiri… He..he..he..
  Kita mesti tidak selesa jika cermin kotor atau kabur. Perlu bersihkan. Air pencuci cermin pula kehabisan.  Hah… masalah ni…
  Jangan susah hati dan panic.  Korang hanya perlu cari baldi. Isikan dengan air bersih… Maka tengok lah muka korang dalam air itu..Eh..eh…
  Gurau saja…Jangan emosi dan marah… nanti kena lelong…
  Sambung balik petua tadi…Ambil bawang besar. Belah empat dan masukkan ke dalam air tadi. Korang akan dapat air pencuci cermin yang sangat baik. Malah lebih baik dari air pencuci cermin biasa.
  Cuba laa….jika berhasil korang maklum lah kat sini… Jika tak berkesan… anggaplah aku tak pernah share petua ini… He..he..he..

4 comments:

Ila said...

ye ke ni..kena cuba ni..

mama aini said...

hai WuMing sempat juga buat lawak ek?..thankas share petua ni..maaf mama bz sikit kebelakangan ni..hari ni baru dpt lawat WuMing..

Irwan Syah@ Wak said...

boleh tgk MU score gol kat cermin tak.....

sis intan said...

cuba cuci dgn newspaper lembap, pun berkesan :)