SELAMAT TAHUN BARU 2015

Wednesday, April 25, 2012

CUCI JAMBAN


Image:Google


  Korang ada masalah tak dengan jamban korang? Iaitu masalah kesan kotoran dalam jamban.
  Hendak beli bahan pencuci… ada yang terlalu kuat. Sehingga menghakis permukaan jamban pula. Yang lembut … tak keluar pula..
  Sini ada jalan penyelesaian.. Korang beri dia minum coke… Ya … betul… coke…. Korang tuang coke pada jamban. Biar ia kena pada semua permukaan. Biarkan selama 3 jam… Biar jamban itu merasa nikmat air coke itu.
  Selepas itu curah dengan air dan gosok sikit dengan berus jamban… Maka kesan kotoran degil akan keluar…
  Selamat mencuba…

Bayangkan apa air ini buat dalam perut kita?

3 comments:

mama aini said...

ehem..coke ni murah sikit harganya dr pencuci yg lain kan..he2x..thanks juga..oh mama tak bolih bayangkan apa yg dilakukan dlm perut kita..mama kurang minum air bergas..sbb penyakit mama ni..

Rapunzeel Cikilolo said...

coke boleh buat cuci jamban? dahsyat!

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Teman, tak pernah pun ada masalah nie... apa nak susah... awak beli jer cube klorox untuk toilet tu kat pasar raya... then bubuh kat dalam tank air tu... zaasssttt... bila pam jer... bersih dah... kan senang... tak payah bubuh COKE... buat sarang semut jer nanti...