SELAMAT TAHUN BARU 2015

Sunday, March 4, 2012

ORANG PALING MALAS


Image:Google

  Suatu ketika dahulu… Ada sebuah Negara yang mempunyai rakyat jelatanya yang sangat rajin. Maka suatu hari Raja pemerintah pun sangat boring…
  Untuk menghiburkan hatinya, dia pun membuat satu pertandingan untuk mencari orang yang paling malas dalam negaranya.

PEMALAS PERTAMA: Saya sangat Malas..
RAJA: Kenapa kamu kata kamu paling malas?
PEMALAS PERTAMA: Saya nak makan pun malas… Kena ada orang tolong suapkan..

PEMALAS KEDUA: Saya lagi malas..
RAJA: Kenapa kamu kata kamu lagi malas?
PEMALAS KEDUA: Saya nak kunyah pun malas…Telan saja selepas disuapkan.

PEMALAS 3: Saya lagi malas..
RAJA: Ada lagi?!!! Kenapa kamu kata kamu lagi malas dari mereka…?
PEMALAS 3: Aaarrrghhh…. Malas lah nak cerita…
RAJA: He..he..he.. ada juga…..




25 comments:

azam said...

KOSONG......malas nak komen

Noorieda said...

hahaha..isshhh ish isshh...nak makan pun malas...XD

Noraim said...

adoii, malas jgk nak komen gini. hihi.

Cik FaRiZaM said...

sy kadang jd malas nak makan kalau tgh stress.rasa nak keluar cari ketenangan. baru ilang stress the baru leh makan. hehe ~

aReLaN said...

kalau malas benda lain leh tahan lagi la.hahaha

Pok Amai-Amai said...

Saya tau sape pemenangnye!

PEmalas no 3 la! Hahahaha! Dah nak ckp pun mls...Lempang kang!

Kunang-Kunang said...

Pemalas ke3 tu Pemalas yang cerdik.

Ila said...

hahaha..org mcm tu pun ada ek

echa takashimaya said...

malas nak taip..errrkkk

Eye_nee said...

M......

Cik Azizah said...

ciss...pemalas tol pemalas no 3 tu..kihkihkih

Yayan. said...

heh yang last tu memang malas betul tuu. ;p

Deru Ombak said...

Heheheh... Pernah baca dah citer malas nih..

uyaitusaya said...

agaknya kalau raja tu hidup lagi..sy boley mennag k0t~ -_-"

Akue Achik said...

hahahaa..mmg sgt pmalas la.....

mama aini said...

hai WuMing..ha2x..nice entry !!..

Hana Soffelia said...

Malaslah baca entry ni.. BAHAH.

deqnoor said...

kehkeh... macam2 ragam rakyat..

EyqaLuvender said...

malas tu penyakit yang susah nak ubat...hehehe

Mr.Clive said...

hahaha sengal giler....ngok ngek tol...LOL XD

LINDAHERY said...

saya memang malas pun....hihihiihih

Amyra Azhar said...

hehehe mcm terkena pulok kat den :p

sudipVSsenduk said...

malas nak update blog... huhuhu

obat tradisional berbagai macam luka said...

bener sekali orang malas pasti seperti itu...hahahaha

Ckin Kembaq said...

malaslah nak cerita..hehe