SELAMAT TAHUN BARU 2015

Monday, February 13, 2012

VALENTINE'S DAY



Image:Google


  Kita Cuma nak tunjukkan kasih sayang pada yang tersayang hanya satu hari saja..?  Tak adil lah..

  Hari ini hanya untuk orang yang tak pernah hargai kekasih mereka saja. Bagi WuMing tiap-tiap hari adalah hari Bapa, Hari Ibu, Hari anak dan hari kekasih…
Cuma hari raya saja pada tiap-tiap hujung bulan…He..he..he..

  Ini pendapat aku laa… Tak semestinya sama dengan orang lain… Juga tak semestinya semua orang setuju…Saja nak bersantai-santai…

29 comments:

Cik FaRiZaM said...

yeah....nice entry

Huda said...

Kita gak tak sambut valentines..Betul kata wu ming takkan sehari je nak sambut hari berkasih sayang kan??

azam said...

:) nice.....tapi yang haram tetap haram.......

penghayatan boleh dilakukan bila² masa

Noorieda said...

Saya pun tak sambut Hari Kekasih ni sebab hari2 saya sambut..(mak abah,adik-beradik,sedara mara, kawan2, jiran2 dan lain2 lagi, yang utama mestilah Yang Maha Kuasa dan kekasihnya..:)

Betul3x....bukan nye sehari kita nak hargai mereka..Tapi hari2 ni saya beli kek..

#Takkan nak beli kek hari2 kan..? (",)

Aine Ainun said...

Betul, setakat sehari nak agungkan buat apa kan...

Lagila itu budaya barat.....

Akue Achik said...

wuming, sy juga tak smbut..huhu

hari mak ayah xtiap2 hari jga la..malu nk bgtaw dorg..huhu

Pok Amai-Amai said...

YEay! Sy suke pendapat Wu Ming. Sy pun mcm Wu Ming. Sy tak smbt Hari Kasih Sayang pd 14 Februari tp juga hari2 lain.

Umiey said...

Hi Wuming, btul semua pndpt korang, larangan ttp larangan...
biar la kita berkasih sayang setiap hari tanpa ada tarikh khas yg diputarbelitkan oleh org barat...

Mr.Clive said...

setailo.nice. :)

Deru Ombak said...

Betul lah tu WuMing.. Tepat sekali...

Salwa said...

Valentine's day should be everyday kan3.(tuk orang yang dah kawin la).haha.

echa takashimaya said...

:)

Angah said...

tidak ada hari tertentu untuk berkasih sayang....

Ct Aja said...

setuju.... hari2 pun blh tnjuk ksh syg pe..

KhaiZa said...

betul3.. setuju 100% dengan pendapat tuh

ladybird.deana said...

awww , that rite :)

Noraim said...

setuju. apa kata tukar hari kekasih jd hari suam isteri. lebih afdal sbb halal :)

..cik gugu.. said...

hari2 bule sambut .. huhu tak semestinya 14 feb je .

Cik Azizah said...

betol2...14feb hanya tarikh dan hari...knpe perlu hari ni jer kan..sepatutnya hari2 hari berkasih syg~~

najwa nano said...

hari-hari ialah hari kekasih.bukan tunjukkan kasih sayang kepada her/him saja but family too.spread the love :)

Mama Ema said...

setul tu wuming, kami yg beragama Islam pun melarangnya

nurfaizah said...

btul tu ,, nice entry

Eye_nee said...

Hari Ini..Esok ...Lusa dan selamanya..berkasih syglah kamu sesama manusia...Boleh ker??...Kalau boleh..Aman duniaaaa.....

SumeSakan said...

hahahah saya setuju pendapat WuMing...setiap hari leh tunjukkan kasih sayang...Mood special tuh bila datang layan aje...x yah set date2 tertentu....hehehehehe

KhaiRin : anies said...

kemanisan tu utk kehari je wat pe...

EyqaLuvender said...

hari2 ada;ah hari utk berkasih sayang...
bukan kpd kekasih semata-mata tapi kpd semua saudara sesama islam =]

♥e'in♥ said...

eh betul laa.. setuju sgt..

ieja amieja said...

hehhe..sama lah kita..x sambut pun hari valentine's ni..sbb hari2 mmg dah sambut pun..

mama aini said...

ehem.. :)