SELAMAT TAHUN BARU 2015

Thursday, February 9, 2012

TEMAN YANG BAIK


Image:Google

Mempunyai teman atau sahabat yang baik adalah sama seperti mempunyai abang dan kakak yang baik.
Sentiasa menegur dan memaafkan kita apabila kita tersilap

17 comments:

mama aini said...

morning WuMing..betul..mama setuju..ehem cutenya kucing tu..he2x..

Deru Ombak said...

...tepat sekali

misya said...

agreed,comel nyer cat tu

LINDAHERY said...

betul tu..tp linda xde kwn baik..masa sekolah ada ... bila dah dewasa ni...ermm dah xde... bila kita tegur kesilapan dorang, mereka kata linda kawan yg tak memahami...habis tu,tak kan nak sokong perkara yang tak elok kan..

so kesimpulan, linda takde kawan baik..biasa2 je..kawan baik linda skg suami & famili...dan juga kwn2 alam maya... ^__^

azam said...

:) susahnya mencari teman yg baik

Aine Ainun said...

Kdg2 lebih rapat n baik dr kakak n abang jugak..:)

CaDLyNN said...

totally agreed :)

sudipVSsenduk said...

berkawan biar beribu,
berkasih biar satu

Eye_nee said...

setuju dgn kamu wuming...

KuNanGKuNanG said...

susah senag, sedih gembira semua sama2..:)

Akue Achik said...

sgt setuju!!

rndu ngan kwn2 bek sy......:(

CintaZulaikha said...

setuju ngn apa yg wuming cakap...:)

CintaZulaikha said...

setuju ngn apa yg wuming cakap...:)

Huda said...

true..tapi sukar nak cari teman yang benar2 baik dan memahami..tapi utk diri saya setakat ni, alhamdulillah, mudah2an hubungan tu akan terus berkekalan..

whitecappuccino said...

setuju..kawan yg baik memang macam adik beradik..mcam keluarga sendiri.

LINDAHERY said...

wuming, mcm mana awak buat tab tu ? contoh tab google...bila klik terus ke page google...

Noraim said...

teman yg ada ketika susah atau senang. itu yg dinamakan sahabat :)

p/s: tq follow blog sy :)