SELAMAT TAHUN BARU 2015

Thursday, January 19, 2012

SEKOLAH DI DALAM GUA






All Images : Google



13 comments:

LINDAHERY said...

urmm..kesian..syukur kita duduk malaysia kan..tp tu pun ada gak yg tak tahu nk bersyukur..

Huda said...

Seronoknya sekolah cam gini..hehe

.........cP~ said...

Orang yang nak belajar, punyala susah nak belajar. Ada orang yang diberi macam-macam kemudahan, sambil lewa dan sia-siakan peluang yang diberi.

Eye_nee said...

Mungkin lebih ketenangan bila belajar disini....

Pok Amai-Amai said...

Wah! Sonoklah mcm tu. Rare! Org len, klu ujan tak ley men bola. Klu dlm gua, tak yah nak kisah basah pun. Kan?

Walau nmpk daif tp ada kelebihannya di situ...

=D

ieja amieja said...

tenang je kot belajar kat ctu..kat malaysia ada ke??? belajar ajaran sesat ada kot..huhu

@cu SaYaNg said...

sian nye...syukur dgn segala kesenangan di negara kita

nur anis said...

macam menyeramkan je suasana tu...

~Filzati Zulkepli~ said...

best hape! mesti sejuk je dalam gua tu kan? :)

Melor said...

tq follow me n saya follow awk balik. nice blog

Melor said...

n

mama aini said...

bagaimana rasanya bersekolah didalam gua tu?..uniknya !!!.. hu2x..
`happy chinese new year` buat WuMing & family..

Sue Unnie.. said...

wah. xsangka. msti kurang selesa kan..? nsb bek la ank2 bngsa kite ade skolah yg perfect..huhu