SELAMAT TAHUN BARU 2015

Tuesday, January 17, 2012

JANGAN MALU UNTUK BERTANYA

Image:Google, Words:WuMing

Jangan Malu Untuk bertanya,
Orang Yang Berlagak Pandai,
Sebenarnya Tak Tahu Apa-apa Pun...

Tentang Layout yang korang tanya... Sebenarnya accidently aku tukar... Tertekan apply... last-last hilang semua... Maka kena laa buat baru semua...  Alang-alang nak sambut tahun baru cina... Aku pakai saja warna Merah.... Ha..ha..ha.....Kelasss Tak??..


Youtube kat bawah tu... Pun ada orang tanya... apa kaitan dengan pinggan mangkuk... Yelaa.. Kalau aku jerit macam tu... alamat kena baling laa dengan pinggan mangkuk....Kan suara aku ni Brutal....




15 comments:

LINDAHERY said...

hahahaa..lawak lah wuming nie... takpe kena tukar gak layout..klu tak bosan je asyik sama...kan kan... dah mcm langsir pulak...bila raya tukar lain... hehheeh

nuyui a.k.a miss YUI said...

malu bertnya sesat jalan ~

Lia said...

hehee.. layout baru pun lawa jugak.

wan nurul hezrina said...

betultuh mmg jgan malu betranya..adagak org jenis malu sangat sanggup sesat daripada kena tanya..huhu

kalau nak sambut raya cina kena ada buah limau=)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

sambut CNY ker uols???

Fatin Farhana Binti Ramli said...

selamat tahun baru cina

LINDAHERY said...

wuming !!! nak limau jugak...sila pos 3box...hhhaha

Eye_nee said...

Malu biar bertempat kata org
Kalau dah tetap kabur pun masih lagi nak malu bertanya....mmg dlm ketegeri kurang cerdik la namanya

sudipVSsenduk said...

sekali sekala sesat tak pe.. luas pandangan & pengalaman.
Eeerrr, nak tanya sikit bole? Kat mana nak cari pokok kekabu dkt kl ni? nak buat bantal sendiri... nak main redah je takut sesat jalan pulak... hehehe

Cik Azizah said...

hehe luas pemandangan banyak pengalaman kalau sesat pon..hehe

Pok Amai-Amai said...

Wu Ming celebrate CNY ke?

Amyra Azhar said...

betul2 malu bertanya tak dapek apo la :D

jemarisuri said...

kebetulan pulak kan, nk CNY..hehe tukar layout baru..hehe

Rumah Kuning said...

malu bertanya sesat jalan,malu makan perut lapar.

susumanis said...

hi...i polo u..u jump i jump hehehe