SELAMAT TAHUN BARU 2015

Friday, December 9, 2011

MARAH


Imagi:Google

Ketika kali pertama aku memegang tangan kekasih ku.. Dia tarik tangan dengan marah. Alasannya kita baru kenal.
Dia marah sekali lagi ketika aku beri kucupan yang pertama di pipinya yang gebu. Sambil kata aku gatal…
Dia sangat marah dan betul-betul marah apabila aku beritahu kita sudah tidak sehaluan lagi.. Kita harus membawa haluan masing-masing.
Kini semua itu telah menjadi kenangan… Aku tersenyum sendiri bila terkenangkan kisah lampau…







16 comments:

Reena said...

hemm...hehhe

WANDA said...

kisah lampau yg beri seribu makna.. hehe jadi memori jelah wuming... :)

adwafarahin said...

haruslah marah! kene bg halal la bru bole buat sume tu

Huda said...

ni kira kisah betul ke?

WuMing said...

@Huda

Memang kisah betul laaa... tapi sebelum kahwin dulu laaa...

Sekarang tak da dah..

@Adwafarahin

Ha..ha..mana ada orang tunggu dah sekarang nii... Ini kira bagus... setakat itu saja... tak lebih-lebih...Kalau tak buat pun mereka kecewa juga.... Tak romantik.. he..he..he.

iyan shazlind said...

kisah lampau ok la dikenang...jgn kisah terlampau sudah hihihih

CintaZulaikha said...

kenangan yg romantis nih...humm

Eri-chan said...

kisah lama jangan ingat sangat...teruskan je dengan kisah hidup sekarang. peace!

Tasha said...

bhati2 d jalan raya~

eh... :P

Teenager Housemaid said...

whoa...bahaya dpt bf mcm ni..
kekeke
ni bukan setakat marah ni, ni kire kene mengamuk..;p

mama aini said...

ha2x..nakalnya !!!..

Nong Andy said...

:)

wan nurul hezrina said...

wahh kembali teringat si dia ker wuming?kalau marah cm pompuan kat atas tuh tak takut langsung..hehe

J.Syazwana said...

haha memang nakal.
kenangan :)

mselim3 said...

heheh....ader lah yang x kene 2 kot....orang perempuan memang kuat merajuk tp kalu pujuk ok kot...
Hati perempuan kan mcm kerak nasik....keras2 kerak nasi letak air lembut jugak kan...
sama macm keras batu lama2 lekuk gak dek setitik air....

p/s : mungkin ader sbb lain 2...cuba check balik.

wsc biolo said...

cantik sekali kok di tinggal