SELAMAT TAHUN BARU 2015

Monday, December 12, 2011

KALAU DAH PUNYAI BAKAT





Semua gambar adalah Ehsan dari GOOGLE...He..he..he..

  Kalau lah aku pandai macam dia ni... dah laa cantik.. pandai lukis pulak...


27 comments:

WANDA said...

kreatif...

CIK MIN - MIN said...

WAAA NICE LA ....

KETA BERHABOK GILER !

HEHE

Lea Isnawi said...

cantik gile
pandai betulpompuan ni

azam said...

cantik...hehehe

kalau saya buat camni ....mesti kena belasah kat tuan keta...hahaha

MulutPayau said...

wahhh..terernya dia melukis!!!!...mmng cantik lukisan tu...

JunAina said...

aina selalu melukis boleh dikatakan tiap2 hari tapi lukisan teknik...hahahaaa...

seni tak dak tapi kalau dah jadi BERDUIT (company punya la)...ngeh...ngeh...

Maii Yusre said...

senagkan..tayah hantar bengkel pi make-up XD

WuMing said...

@Azam

Ha..ha..ha.. takkan sampai kena belasah.....

nurbeena said...

cantik2! tak mmapu nak lukis cam dia buat tu

Teenager Housemaid said...

wahhh sgt cantik and berbakat...

| SUE | said...

wahhhh pandainyer lukis

Fara said...

Cool gile!

Why Farouk said...

sempat lg puji minah tu.. haha

Kakzakie said...

Lain kali kalau kereta malas cuci lukis je macam style dia... tak pandai lukis buat aje abc/123 hihi...

cik ika said...

sgt berbakat woo~~

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

sugoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

J.Syazwana said...

peh speechless.
org berbakat ni campak kat memana pon bakat tatappp ade.
hehehe.

btw rambut pompan tuh comel.
nak gitu jugak ah.
hihi

ieja amieja said...

blh buat duit tu..tp lukis kat kete berdaki cam tu wat rugi la plk...

misya said...

mmg berbakat dan cantik

wan nurul hezrina said...

bape taun ler tak basoh keta tuh..hikhik..eh mmg kreatiplah ek.

lia said...

ha3....

mama aini said...

berbakatnya dia..dahlah tu cantik pula orgnya !!!..

@cu SaYaNg said...

cantik nye

Nong Andy said...

kalau aku berbakat macam tu.. aku dah jadi kartunis.. bukan keja akaun mcm sekarang(berangan jer!)

Iqah QaQa said...

kreatif..

FaiZaH Fyn said...

style gila..

CikNuwairah said...

tangan yg penuh seni nih..kreatif2..:)