SELAMAT TAHUN BARU 2015

Wednesday, November 9, 2011

SEORANG BAPA YANG PENYAYANG TAK SEMESTINYA SEORANG SUAMI YANG BAIK




KORANG HURAILAH SENDIRI

26 comments:

azam said...

tak terhurai ni......

pelik tapi benar....hehehe

missbby said...

ermmm..nak komen tapi cam tak berani..ermmm..hehe

misya said...

mendalam tu

cheqna said...

hanya yang alami je tau...=)

WuMing said...

Pernah jumpa taw orang macam ni...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

agree...
dia syg anak tapi kat si isteri jadi sebaliknyer....x mustahil khennn

Zie said...

kalo suami yg x baik ni terlalu meluas la pulak rasanya..

MaMa AiNi said...

mendalam maknanya !!!tak terhuraikan olih mama !!!..hu2x..

Fara said...

Tak payah hurai! Dah nampak depan mata!

Anak Wak Mail said...

seorang anak yang baik pon belum tentu jadi seorang suami yang baik..haha..boleh ke?

WuMing said...

WuMing adalah contoh seorang Suami yang kurang baik...He..he..he..

Suka berleter...itu saja....Tapi sayang isteri.. cuma tak berapa romantik...

ieja amieja said...

no komen..seb baik la c.abgku suami n ayah yg baik..

Miss Eiza said...

tak mustahil..ksian isteri

Kakzakie said...

Kena cari yg terbaik...

Eye_nee said...

tidak semua kann...

kembali kepada fitrah "Manusia Tidak sempurna"...jd memiliki semua yg baik2 itu adalah mustahil....

Cik Azizah said...

die lebih syg anaknya dari bininya kot..hahhaa

JunAina said...

pasai anak tak boleh cari ganti, isteri petik jari ja sudah mari...

MamaEma said...

ada sirat dan suratnya

KuNanGKuNanG said...

mungkin dia btl2 sygkan anaknye tp kat kuar dia ada skandal.hehe

Semut Senyum said...

terlalu menyayangi anak jugak tidak bagus sebenarnya.... =)

MulutPayau said...

tak reti nak komen pulak pasal ni...sepatutnya sayang kedua2...

Ana Farhana said...

mungkin juga.. ^^

Cik Taty said...

suda follow balik...thanzk yah..^_^

Cik Gee said...

tak brp nk faham larh... <3

anamizu said...

errrr ade gak ke yg cmtu????




luv,
cik ana

wan nurul hezrina said...

HEHE NO KOMEN HANYA YANG MERASAI TAU NIH=)Tapi selalu bapa penyayang jd suami penyayang=)