SELAMAT TAHUN BARU 2015

Sunday, October 9, 2011

SALAH INGAT


Image:Google

Persatuan bangsa-bangsa bersatu ingin mencari seorang untuk menjalankan satu misi ke khutub utara. Iaitu kawasan artik yang penuh dengan salji. Bayaran yang sangat lumayan akan diberi kepada sesiapa yang berjaya.
  Tetapi seseorang itu haruslah lulus ujian yang disediakan dahulu. Iaitu
SATU: Minum “Vodga” habis satu liter skali gus
KEDUA: Perlu berjabat tangan dengan Beruang khutub.
KETIGA: Mesti ada hubungan sex dengan perempuan Eskimo.

  Maka pada hari yang telah ditetapkan ramailah penduduk dari seluruh pelusuk dunia datang untuk mencuba nasib.
  Lelaki pertama dari Amerika. Baru seteguk saja Vodga dia teguk, dah pengsan. Lalu dia dibatalkan dari menjalani ujian yang seterusnya.
  Pemuda kedua dari Mexico. Dia terus teguk Vodga itu habis sekali gus. Dia telah layak untuk ujian yang kedua.
  Masuk saja ke dalam Khemah di mana terdapat Beruang khutup. Hanya 2 minit saja dia masuk. Dia dah lari keluar tidak pandang belakang lagi. Dia juga telah dibatalkan dari meneruskan ujian itu.
  Pemuda ketiga pula datang dari India. Dia terus mencapai dan minum Vodga itu seperti kita minun air mineral. Dia berjaya untuk ujian yang kedua.
  Pemuda India itu masuk ke dalam Khemah yang Beruang khutub itu berada. Tidak ada siapa tahu apa yang berlaku.. Hanya seketika kedengaran bunyi dengusan Beruang Khutup itu selang-seli dengan suara pemuda india itu.
  Selepas dua jam lebih dia pun keluar dengan senyuman tanpa puas. Lalu dia pun berteriak dengan kuat

  “ Mana Perempuan Eskimo yang aku perlu berjabat tangan itu?!!!!!”

21 comments:

lia said...

he3 sengal....

MaMa AiNi said...

ha2x..lawaknya !!!..inilah akibatnya bila tidak mendengar dgn teliti sesuatu arahan itu..sian beruang tu..hu2x..

azam said...

hehehe...bahaya minuman KERAS

Fara said...

Hahahahaha!

Wu Ming dpt lawak nie dr mane?

anamizu said...

hahahaha hape daa!
org suruh JABAT TGN dgn
beruang kutub..
bukan SEX dgn beruang kutub!
hahahahahahahaha
adeh xleh nk stop gelak ni :P





luv,
cik ana

Cik Azizah said...

kahkahkahkah lawak lah..sengal tol!

Hana Soffelia said...

Hahaha salah arahan.

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehehe..

gelak2 sopan

misya said...

hehehe salah dgr

MulutPayau said...

hahahahaha...macam2....

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

OMG! Beruang d rogol hahahha..

cinnamon.com said...

eee,nak komen ke ni..ketawa je lah..hehe

Eye_nee said...

Sekali salah dengar dahhhhh...hahahaha....lega pompuan eskimo....

ieyza afieyna said...

haha.. sengal.. org berjabat tgn beruang tu,, haha..

EyqaLuvender said...

haha..otak kte suci tp kte fhm kot ape jd... ;p

Bidadari Syurga said...

tak pepasal beruang tu kena liwat... haish.... sengal

Kamariah Awang said...

Hahaha... salah terima mesejlah tuu.. Appaaa raaah!

MamaEma said...

baca banyak kali baru faham...heheh

Akue Achik said...

ahahaaa,,mula2 blank...tak fhm lngsung..rpany2...wth...hahahaa

alieavea said...

hahahahah..sengal

Cik Gee said...

yucksss... gee banyak kali utk paham makna citer nih.. haha! tu ler lain kali bertindak mengikut arahan.. hehe!