SELAMAT TAHUN BARU 2015

Monday, August 29, 2011

SELAMAT HARI RAYA - 2011


Hari ini adalah Hari Raya. WuMing dan Family mengucapkan “SELAMAT HARI RAYA” kepada semua rakan-rakan yang beragama Islam. 
  Jika selama WuMing berkecimpung dalam Dunia Blog ini, ada yang tersilap atau terkasar bahasa.. WuMing minta maaf dan ampun. Tidak ada niat langsung untuk menyinggung hati dan perasaan sapa-sapa.
  WuMing hanya insan  biasa yang tak dapat lari dari melakukan kesilapan.
  WuMing berharap semua orang dapat beraya dengan family dengan gembira. Dan jangan abaikan keselamatan dan kesihatan. Berharap sangat kita akan bertemu kembali selepas raya.
  Maaf tak dapat terjah mana-mana Blog ketika hari raya ini.. WuMing akan aktif seperti biasa bermula dari 5hb September 2011.
Akhir sekali..

SELAMAT HARI RAYA
Maaf Zahir & Batin

28 comments:

Anisa Hang Tuah said...

selamat hari raya

:)

KuNanGKuNanG said...

sama2 la kite meraikan hari lebaran ni walaupun kiter berbeza agama...:)

Ary ariasputera said...

sslamat hari raya...
ary nak jemput dgr lagu raya ciptaan ary.. harap sudi ye..

http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html

Maii Yusre said...

Selamat hari raya :D

Ary ariasputera said...

selamat hari raya.. bes la blog wuming,ary cuma main music gitu gitu je... cuma raya ni teruja dapat lagu raya.. tu yang nak promote tu...

terima kaseh sudi dgr ye.. ary polo ni

Jue said...

slmt bcuti. Lama kan cuti thn ni. Best giler dpt dok umah, rehat2 pastu gaji jln =) suke2

Bidadari Syurga said...

salam lebaran....

Ary ariasputera said...

terima kaseh jugak sebb da lama polo... wuming doakan lah ye... agar lagu lagu ary dapat peluang ditempat yg seeloknya... nk cuba push lagu raya ni.. maner tau.. taun depen dapat dengar kat radio cam lagu raya lainkan.. moga moga la..

merahitujambu said...

selamat hrai raya muwing...dtg le rumah

アヌム ちゃん said...

selamat hari raya :)

Kuronofu91 said...

Selamat Hari Raya ~~~

syasya said...

selamat raya juge!

Miscellaneous Smiles said...

selamat hari raya wumingg..=D

::Cik Pija:: said...

selamat hari raya ^_^

farahin nasir said...

alo2.. dah aktif ke belum nie? hehehe..

Adylia Qarissa said...

selamat hari raya :)

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

slmt ari raya gak wuming :)

LINDAHERY said...

im back.. hihihi...

Puteri said...

slamat ari raya..

eLL said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin...

:D

MamaEma said...

Selamat Hari Raya Wuming

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah..hari ni dah 7hb..mane wuming ni..heheh..

Hanie_Dew said...

selamat hari raya to you too. byk dapat duit raya. banje la.

Kamariah Awang said...

Selamat Hari Raya, Wuming... Ni dah lepas 5hb, jomlah berblog kembali yee..!?

Cik Gee said...

slmt hari raya juga.. gee pon baru nak xtifkan blog... hehe.. :)

wida said...

selamat hari raya..
tq singgah blog sy:)

♥e'in♥ said...

slmt hari raya wuming.. :)

Cik Azizah said...

selamat hari raya..lama xupdate! betol2 raya sakan ni. hahaha