SELAMAT TAHUN BARU 2015

Monday, July 18, 2011

JARI MANIS

Image:Google

  Seorang penjenayah telah menculik isteri seorang jutawan untuk diperas ugut. Apabila dah dapat culik. Penjenayah itu pun buat panggilan kepada Jutawan itu
PENJENAYAH: Hoi… hang nak bagi aku potong bahagian isteri hang dan hantar ke sana baru tau takut? Baru boleh bayar wang ker? Aku nak potong jari dia dulu…
JUTAWAN: Kalau engkau nak potong jari dia… potonglah!!!. Tapi tolong potong jari manis dia dulu, dan pastikan sebelah kiri tau!!!
  Apabila penjenayah terdengar Jutawan itu tidak kisah isterinya di buat demikian. Malah mengalakkan dia memotong jari manis isterinya. Penjenayah itu pun jadi binggung. Dan dia ingin tahu apa sebab. Lalu Penjenayah itu pun bertanya kepada Jutawan itu.
PENJENAYAH: Kenapa perlu mula dengan jari manis?
JUTAWAN: Jika aku dapat isteri aku balik nanti.. Aku tak perlu tahan telinga mendengar isteri aku suruh aku beli cincin yang mahal-mahal untuk dia lagi.
PENJENAYAH:?????!!!!!..................

28 comments:

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Hahahaha...siot je.

misya said...

macam-macam kan

alieavea said...

tak patut sungguh kan

Abby Salvatore said...

kekeke...afa la...

Bidadari Syurga said...

pulak? eeeeeeeeee... suami dia jahat...! kedekut

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe kejam laki dia tu

misya said...

dah folow u balik tapi picture kita xda,u cri belakang2

merahitujambu said...

bahahaha....rasa nak cepuk je laki dia..

a n a s t a s y e a said...

teruk la kalau ada laki mcm tu =)

www.anastasyea.com

nini said...

hahahaha...kejam laki tu...=P

zOeY zAu YaH said...

camtu pun ade..

cik sakura said...

macam tu plak ye..hehe..

MamaEma said...

terkedu sudah penjenayah itu

KuNanGKuNanG said...

apa punya suami daa...he3

Qaseh dalia adelia said...

hehe penjenayah pulak xsmpai hati

Miscellaneous Smiles said...

kejam punya laki..

huhh~

She's Gee said...

tu ler.. mintak ag cincin mahal2... haha..! ^^

Maii Yusre said...

teruk punya laki..benci laki..ahaii..emo pulak XD

WuMing said...

@Nurul Aen
Kan..kan..?

@Misya
Memang lah...

@Alieavea
Memang tak patut..

@Abby
He..he..he..

@Bidadari Syurga.
Ralax aaa..:)

@Niena
Memang mata duitan..

@Misya
Tq

@Merahitujambu
Biar lah dia...

@a n a s t a s y e a
memang ada tau laki macam tuu

@nini
Ya lahh.. kan..kan?

@zOeY zAu YaH
Adaaa....

@Cik Sakura
Ya lahh..

@MamaEma
Tergamam dia...he.he.he

@KuNanGKuNanG
Apa daaaa...

@Qaseh dalia adelia
Terkejut plak dia..

@Miscellaneous Smiles
Kedekut la tuu..

@She's Gee
Hah...lain kali tak berani mintak dah kot...

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hahah!! kelakar...jahat toi laki tu!!

WuMing said...

@Maii Yusre
Ehh jangan... Tak semua macam tu..

@Nuyui
Laki tu saja laa kan?

Mizz ErMa said...

waa..kedekut tol jutawan tu..sian c isteri dapat husband cam tu..kui3,

Niena Pengembara Ilahi said...

erk.. tpi nina takde anak n cucu lgi

atiqah~ said...

haha..dahsyat nya..teruk punya suami..haha

yatt said...

eiii kedekut tauuu... boleh mintak rantai pulakk laalalalalala...hihi

Cik Azizah said...

ngok ngek betol...kedekutnya..harap je kaya!

syieda_joy said...

uhhh..suami yg dekot...!! ^_^ hukhuk

Cik TeN10 said...

kl aku mmg aku tggalkan lelaki mcm tu.. lebih sygkn duit dari nyawa isteri.. grrr ^^