SELAMAT TAHUN BARU 2015

Monday, April 25, 2011

Nanti Akan Sama

Seorang budak lelaki dan ayahnya masuk mandi dalam bilik air. Seketika kemudian kedengaran suara budak lelaki itu bersuara.
Anak: Ayah-ayah, kenapa saya punya kecik?
Ayah: Ya lah, apabila anak besar nanti akan sama dengan ayah punya.
Anak: Ayah-ayah kenapa bulu saya punya sikit sangat?
Ayah: Nanti bila besar nanti akan sama dengan ayah punya.
Anak: Ayah kenapa saya punya pendek dari ayah punya?
Ayah: Tak apa nak, nanti besar samalah dengan ayah punya.
Anak: Ayah-ayah habis tu kenapa…..
Tak sempat habis anaknya bertanya, si ayah terus mencelah..
Ayah: Ok lah…ok lah(bercakap dengan nada mengeluh) nanti lepas mandi kita pergi beli berus gigi yang baru. Yang betul-betul sama dengan berus gigi ayah.

Aku harap tak ada siapa-siapa yang fikir bukan-bukan…. Tak ada kan?...Kan?

6 comments:

LINDAHERY said...

heheheheh... :P

WuMing said...

Kalau baca habis, selamatlah. Baca tak habis mesti fikir bukan-bukan...Kih...Kih...

Alin said...

jeng3!!! =P

yatt said...

hehe tak saya pikir pasal berus gigi jugak...

WuMing said...

Kih...Kih...

Mak Wardah said...

akak dah fikir lain2 tak terfikir langsung berus gigi, wu ming2 selalu buat akak jadi tipah tertipu