SELAMAT TAHUN BARU 2015

Thursday, August 2, 2012

KHASIAT BUAH MANGGIS




Image:Google
  Baru – baru ini aku terbaca satu e-mail bahawa bahan dalam buah manggis boleh membunuh sel kanser.
  Aku terus kongsi di sini. Aku tak pasti ia berkesan atau tidak. Tetapi bagi aku tak rugi jika kita mencuba…
  Buah manggis adalah buah –buahan tempatan. Tak susah pun nak cari…
  Kebetulan mak aku pun ada tanam di belakang rumah.. Hah… Tahun depan bila ia berbuah… Aku tak makan nasi dah… Makan buah manggis saja… Tak perlu takut lagi sel kanser.


4 comments:

Anonymous said...

Buah manggis ada satu rasa yg awesome. Dh lame tak makan. Sbb buah ni ikot musim...

Angah said...

insyaallah, setiap yang di jadikan oleh yang maha Esa ada fungsinya tesendiri...

SYANI said...

Salah satu buah feveret saya..

Unknown said...

feveret ni