SELAMAT TAHUN BARU 2015

Tuesday, July 3, 2012

KURANGKAN BERAT BADAN CARA SIHAT




Image:Google
  

Ramai yang susah hati apabila lehat berat badan semakin meningkat. Lebih-lebih lagi wanita. Tetapi lelaki juga tidak kurangnya.
  Banyak produk di pasaran dah dicuba.. Tetapi tidak juga berkesan.
  Disini aku ada satu cara untuk Korang cuba… Tidak perlu wang yang banyak, juga tidak perlu masa yang banyak.
  Korang hanya ikut cara aku ini selama sebulan… Dan jika korang ikut secara tegas… Aku rasa korang tidak akan kecewa.
  Selama ini kita selalu makan bila sampai masa makan. Makan banyak-banyak dan biar selepas itu biarkan perut kosong…. Sampai dapat penyakit.
  Lepas ini korang bangun pagi dan makan sarapan pagi sampai Kenyang. Tetapi bukan sampai kena buka butang seluar..
  Lepas itu korang hanya makan sarapan seterusnya bila korang rasa lapar. Tidak kira pukul berapa. Tetapi tidak sampai terlalu kenyang.
  Korang hanya bersenam di waktu petang selama 10 minit.
  Dan sarapan korang yang terakhir setiap hari adalah sebelum pukul tujuh petang…
  Cuba laaa…..

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

baik nak cuba :)

faraherda. razalan said...

Tapi Wu Ming, tak perlulah gamba kat atas tu. Iskkk!

mama aini said...

ehem..thanks atas info ni..ehem pic.yg atas tu tak blh tahan..ahahaha..

mummy Ayda said...

thanks, mummy nak cuba lah...... mudah mudah an dapat lah buah lomak lomak yg dogil ni..... hehehe(:D thanks