SELAMAT TAHUN BARU 2015

Tuesday, January 31, 2012

SUSU IBU


Image:Google

  Hanya setitik sahaja susu ibu, kita pun dah tak mampu nak membalas. Walaupun kita buat seumur hidup.
  Bayangkan kita telah membesar dengan susu itu. Disamping kasih sayang yang diberi.
  Namun hari ini remaja sangat mudah untuk melupakannya. Sanggup bunuh diri hanya kerana cinta yang baru dikenali walau hanya seminggu.

16 comments:

Deru Ombak said...

Sekiranya pegangan hidup sudah longgar.. Itula jadinya.

JunAina said...

Juga...bukan salah ibu mengandung...

Maii said...

terima kasih ibu ;DD

Maii said...

remaja akhir zaman. bf lebih utama daripada ibu. nauzubillah !

MulutPayau said...

Susu ibu mmng yang TERBAIK...
Hargailah kasih sayang ibu bapa kita....

Akue Achik said...

SAYA SAYANG MAK SAYA....

EyqaLuvender said...

pengorbanan seorang ibu tersangatlah besar...ta mungkin kte dpt m'blsnye...

Cik Azizah said...

itu lah kebaikkan susu ibu..anak2 rapat,dengar cakap dgn kita..yg degil ni minum susu cam lembuu..kuikuikuikui

nurkaloi said...

ibu insan yg mulia ^_^ so we have to appreciate them

ieja amieja said...

betul tu wuming..susu ibu adalah susu yg terbaik..dari susu ibu tumbuh daging dan memanjangkan tulang kita..bayknyer khasiat susu ibu sama byknyer jasa ibu yg x ternilai harganyer..

LINDAHERY said...

iye wuming.... susu ibu plg berkhasiat kan kan...

wuming dah kene tag ... :)

Ila said...

remaja kan,sukar nak menelah apa yang ada difikirannya..sebab tu parent kena curahkan sepenuh kasih syg supaya dia tak mencari kasih sayang diluar

ieyza afieyna said...

betul2...:)

Cik FaRiZaM said...

singgah n follow ur blog, follow i balik k

Amyra Azhar said...

betul3 n_n ibu ayah segala nya :)

mama aini said...

ehem..remaja skrg sudah berubah !! lbh menghargai org lain dr ibu sendiri yg menyusukannya..hu2x..