SELAMAT TAHUN BARU 2015

Sunday, January 29, 2012

KATA-KATA SEMANGAT

Image:Google  Words:WuMing

18 comments:

ieja amieja said...

bunyi macam merajuk jer..hihi
kadang2 meminjam semangat & kekuatan org lain dpt menguatkan semangat kita pula..

Pok Amai-Amai said...

Betul. Kdg2, perlu utk motivate sendiri.

mama aini said...

hai WuMing..lamanya bercuti CNY !!..ehem betul..

Deru Ombak said...

Hidup kita.. kita yang tentukan warnanya...

Wuming!! thank you.. !!

mselim3 said...

Assalammualaikum...
Kekadang kata-kata semangat dapat juga menghidupkan hati yang mati...
oleh itu hayatilah ...mutiara kata.

Wassalam....ok dh follow u..

LINDAHERY said...

usaha tangga kejayaan.... baru balik dari bercuti... mua...ha ha ha!!

Akue Achik said...

btul..sbb kdg2 kata2 org tak smstiny ikhlas..n kata2 tak guna kalo xda smgt dr diri sdiri.. :)

Zaitun said...

Salam ziarah.

Yatie Awang said...

dalam kehidupan kata2 semangat penting sebenarnya...untuk bangkit memberi semangat..InsyaAllah

Eye_nee said...

yg penting sejauh mana diri mampu membina semula kekuatan dan semangat diri tanpa kata2 semangat dari org lain...diri kita hanya kita yg mampu tentukan...

uyaitusaya said...

tp secara x langsung y kt keliling kite ni p0n boleh menaikkan smngt kita..deme semangat..kite p0n jd smngt..x gitu? hehe

BENA said...

mcm terase dengan seseorang je tuuu . hee :) betoi jugak kdg2 semngat dri sdri tu penting . xleh gantung sgt ngn org lain . hhuhu :)

Ckin Kembaq said...

merenung langit, meningkatkan lagi rasa 'cinta' pada Yang Esa..... rindunya pada Dia......

MulutPayau said...

kadang2 perlu jugak kata2 semangt utk lebih bersemangat...

Terbang Bersamaku said...

hidup harus sentiasa bersemangat dan kena sentiasa bermotivasi..

~semoga terus tabah dlm menghadapi hari-hari dlm hidupmu..~

cik mun said...

btol2..hanya diri sendiri yg paham diri sendiri..

wan nurul hezrina said...

papepun diri kena berani.berani sahut cabaran n hadapi rintangan...

Maii said...

;DD